Jag är död.


Hejsan, jag menar inte att jag bokstavligen är död. Men jag är så himla tröt och helt slut köörd! Har inte sovit alls den här helgen känns det som. Jag behöver typ 8 timmars sömn varje natt för att jag ska vara en människa. Men kul har jag haft!

I fredags drog jag till Kista med Lisa, Linnea och Emilia. Vi shoppade, fikade och såg på den underbara filmen The Hunger Games. Super bra film. Kom hem runt klockan ett, sen låg jag och små prata med Elin och Linn i 1-2 timmar.

På Lördagen klev jag upp 7.20 för att gå på arbetsintervju på McDonalds. Det gick bra och var kul att träffa andra sökande. När jag kom hem åkte Linn, jag och Elin till friskis för att träna i en timme. Hurtigt värre. Senare drog vi vidare till stan för att shoppa. Träffade min idol på Åhlens, mer om detta i ett annat inlägg... Var även i butiken Hollister för första gången. Galen butik, fick huvudvärk efter två minuter....Men fick med mig två klädesplagg därifrån. På kvällen tog vi en fika och promenerade längsvattnet nära Gamla Stan. Gick och la oss runt två på natten.

Idag klev jag upp 7.30. Eftersom jag har haft dansuppvisning i stan idag på kulturama. Vi har repat, ätit lunch i sickla, haft genrep och tills sist hade vi självaste föreställningen. Super kul har jag haft hela dagen och det har varit kul att umgås med dansgruppen. Men det resulterar i att man somnar på tåget hem och vaknar precis när tåget är i Jakobsberg, så jag fick lite smått panik och sprang ut från tåget snabbt och precis när jag var ute stängde dom dörrarna! Tur? Nu ska jag som fort som möjligt lägga mig i sängen och sova. Som jag har längtat efter det! Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback